“مایک پمپئو” خطاب به مردم ایران: جهان صدای اعتراض شما را می‌شنود


وزیر امور خارجۀ آمریکا، با پشتیبانی از تظاهرات مردم ایران علیه حکومت اسلامی، رهبران جمهوری اسلامی ایران را به “فساد، بی عدالتی و ناکارآمدی” متهم کرد.

به گزارش «محبت نیوز» وزیر امور خارجۀ آمریکا در بیانیه ای که به همین مناسبت منتشر نمود خطاب به مردم ایران گفت : “جهان صدای شما را می شنود.”
مایک پمپئو در بیانیه اش تأکید کرده است که “مردم ایران از رهبران این کشور می خواهند که ثروت های ملی را تقسیم کند و به نیازهای به حق آنان پاسخ بدهند.”
مایک پمپئو در بیانیه اش تصریح کرده است که “حکومت اسلامی ایران با ماجراجویی هایش در سوریه با حمایت هایش از حزب الله لبنان، حماس و حوثی های یمن و با توسعۀ بی توجیه برنامۀ اتمی اش، منابع و ثروت های شهروندان ایران را به باد می دهد.” وزیر امور خارجۀ آمریکا سپس تأکید کرده است که ادامۀ این مسیر از سوی رژیم اسلامی ایران تنها بر رنج های مردم این کشور می افزاید.
مایک پمپئو با اشاره به ازسرگیری تظاهرات اعتراضی و پیوستن بازاریان به مردم معترض گفته است که از این تحولات غافلگیر نشده و اعتراض های جاری چیزی نتیجۀ فساد و بی عدالتی و ناکارآمدی رهبران جمهوری اسلامی ایران نیست.
دولت آمریکا تأکید می کند که هدف آن تغییر رفتار جمهوری اسلامی در خاورمیانه و پایان دادن به نقش بی ثبات کنندۀ آن در منطقه است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

تجمع گروهی از نوکیشان مسیحی در مقابل سفارت جمهوری اسلامی در سوئد

دو نوکیش مسیحی در بوشهر با اتهامات امنیتی برای اجرای حکم به زندان رفتند

بازدید نمایندگان از زندان اوین در سکوت، از ابهامات کم نکرد: ۴۳۸ نفر همچنان در بازداشت