تجمع امروز مالباختگان و سپرده گذاران کاسپین و توسعه در تهران+فیلم


از ابتدای صبح امروز جمعی از مالباختگان و سپرده گذاران موسسات مالی کاسپین و توسعه در تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند.
سپرده گذاران موسسه اعتباری کاسپین صبح امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه ۹۶در اعتراض به مسدود شدن هشت ماهه سرمایه های خود در مقابل مجلس دست به تجمع اعتراضی زدند.

همچنین شمار دیگری از سپرده گذاران موسسه اعتباری توسعه در فلکه ساعت تهران در مقابل این شعبه تجمع اعتراضی برپا کردند. سپرده گذاران در اعتراض به عدم دریافت سپرده های خود از ساعات ابتدایی صبح با صف کشیدن در مقابل شعبات بانک های آرمان و توسعه خواستار پس گرفتن سپرده های خود هستند.
طی هفته گذشته مالباختگان موسسات مالی در سراسر شهرهای کشور تجمعات اعتراضی پی در پی برای بازپس گیری سپرده های خود برگزار کردند.
شایان ذکر است که روز دوشنبه هشتم خردادماه ۹۶ بیش از ۳۰۰۰ نفر از مالباختگان موسسات مالی کاسپین و آرمان در مقابل بانک مرکزی تجمع کرده و خیابان میرداماد را مسدود کردند که با حمله وحشیانه نیروی انتظامی مواجه شدند
نیروی انتظامی و یگان ویژه به تجمع سه هزار نفره مالباختگان موسسات مالی کاسپین و آرمان در مقابل بانک مرکزی یورش برده و اقدام به ضرب و شتم وحشیانه زنان و سایر مالباختگان نمود.
ماموران نیروی انتظامی در هراس از گسترش و ادامه اعتراضات مردمی با باتوم به تجمع کنندگان بویژه زنان حمله برده و آنها را مضروب کردند.
مالباختگان خشمگین کاسپین و آرمان پس از تجمع درمقابل درب اصلی بانک مرکزی با پوشیدن کف نشان دادند که دیگر چیزی برای از دست دادند ندارند چرا که همه زندگی خود را از دست داده‌اند.


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

تجمع گروهی از نوکیشان مسیحی در مقابل سفارت جمهوری اسلامی در سوئد

دو نوکیش مسیحی در بوشهر با اتهامات امنیتی برای اجرای حکم به زندان رفتند

بازدید نمایندگان از زندان اوین در سکوت، از ابهامات کم نکرد: ۴۳۸ نفر همچنان در بازداشت