علیزاده طباطبایی: دهه دوم تیرماه زمان برگزاری دادگاه محمدعلی طاهری


خبرگزاری هرانا – علیزاده طباطبایی وکیل محمدعلی طاهری گفت که دادگاه رسیدگی به پرونده محمدعلی طاهری در دهه دوم تیرماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از انصاف نیوز، محمود علیزاده طباطبایی گفت: “به دلیل جلوگیری از تجمع هوارداران محمدعلی طاهری در مقابل دادگاه با وجود تذکرات بسیار، روز دقیق برگزاری دادگاه را اعلام نمی‌کنم”.

علیزاده طباطبایی که وکیل مهدی هاشمی رفسنجانی در شکایت از نشریه رمز عبور نیز هست، درباره روز رسیدگی به پرونده نشریه رمز عبور گفت: “جلسه رسیدگی به این نشریه روز دوازدهم مرداد در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار می شود”.

پیشتر محمود علیزاده طباطبایی وکیل محمدعلی طاهری گفت که پرونده محمدعلی طاهری بنیان گذار موسسه عرفان حلقه ی کیهانی بعد از نقض حکم در دیوان عالی کشور به شعبه ۲۶۶ دادگاه انقلاب ارجاع داده شده است.

محمدعلی طاهری بنیانگذار فرادرمانی و عرفان کیهانی یا حلقه در ایران است که ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۹۰ بازداشت و از سوی دادگاه انقلاب به‌ اتهام “توهین به مقدسات، به ۵ سال حبس، پرداخت ۹۰۰ میلیون تومان جزای نقدی و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.

محکومیت آقای طاهری در بهمن ماه ۹۴ به پایان رسید و در تیرماه ۹۵ از کلیه اتهامات انتسابی تبرئه شد و قرار منع تعقیب قضایی برای اورصادر گردید با این‌حال با اصرار بازجویان قرارگاه ثاراله سپاه، بیش از یک سال است که در بازداشت غیرقانونی به سر می برد.

با پایان روزهای اداری سال و پس از آن آغاز تعطیلات نوروزی وضعیت این زندانی عقیدتی در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

تجمع گروهی از نوکیشان مسیحی در مقابل سفارت جمهوری اسلامی در سوئد

دو نوکیش مسیحی در بوشهر با اتهامات امنیتی برای اجرای حکم به زندان رفتند

بازدید نمایندگان از زندان اوین در سکوت، از ابهامات کم نکرد: ۴۳۸ نفر همچنان در بازداشت