«سعید سهیلی» خطاب به قرائتی: ما چه کنیم که از چهره شما سير شده‌ايم؟!



انتشار فیلمی که در آن حجت الاسلام «محسن قرائتی» فردی به نام «آقای دوربینی» یا «حسین نمازی» را از محفلش اخراج می‌کند، با واکنش‌های فراوانی در فضای مجازی روبرو شده و حتی «عزت الله ضرغامی» رییس سابق صداوسیما از جانب «قرائتی» در این باره عذرخواهی کرده است.
به گزارش «آمدنیوز»، «سعید سهیلی» کارگردانی که ساخت کمدی‌های «گشت ارشاد» را در کارنامه دارد نسبت به اخراج «آقای دوربینی»  توسط «قرائتی» واکنش نشان داد و از «حسین نمازی» دعوت کرد تا برای ایفای نقش در فیلم تازه‌اش بازی کند.
«سعید سهیلی» در یادداشتی خطاب به «محسن قرائتی» می نویسد: «آقاي قرائتي پرخاش ممنوع، با خشم فرموديد كه اين آقا را بيرون كنيد… چرا كه حواس مرا پرت می‌كند ، یک لحظه حواس پرتی و اين همه عصبيت؟! پس ما چه كنیم؟ مردم چه بگويند بابت سال‌هايی كه شما و امثال شما حواس‌شان را پرت كرده‌ايد؟ اگر شما پير و حواس‌تان پرت شده و اوايل انقلاب را از ياد برده‌ايد، مردم حواس‌شان جمع است و خوب به ياد دارند، سال‌هايی كه شما بيشتر از ايشان عشق دوربين بودی، اگر الان نيستيد چون ميليون ساعت فيلم از شما ضبط و پخش شده، بايدم كه از دوربين سير شويد…
همانطور كه ما از چهره شما سير شده‌ايم، شما با پرخاش ايشان را به پشت دوربين، به زير پايه دوربين تبعيد، اما من با مهر و افتخار ايشان را برای اولين فيلمم به جلوی دوربين دعوت و به اين دعوت مباهات می‌كنم. دوباره تكرار می‌كنم؛ خشم و پرخاش ممنوع!»

نظرات

  1. در باره این آخوند از خود راضی که شباهت زیادی هم به کاراکتر (مشدی عباد) فیلم مشهور آذربایجانی دارد در اواخر دهه هفتاد یا اوایل دهه هشتاد مطلبی تحت عنوان <> در روزنامه توقیف شده صبح امروز چاپ شده بود که متن انتقادی آن از عنوانش کاملا قابل تخمین است اگر از آن تاریخ به این طرف حداقل تقریبا 5 میلیارد نفر ساعت هم اضافه کنیم ، این کفتار پیر مغز بسیاری از ایرانیان را خورده و با کمال پررویی از افاضات خود نیز بسیار راضی است .

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

تجمع گروهی از نوکیشان مسیحی در مقابل سفارت جمهوری اسلامی در سوئد

دو نوکیش مسیحی در بوشهر با اتهامات امنیتی برای اجرای حکم به زندان رفتند

بازدید نمایندگان از زندان اوین در سکوت، از ابهامات کم نکرد: ۴۳۸ نفر همچنان در بازداشت