ترامپ خطاب به ترزا می: بر روی تروریسم رادیکال اسلامی داخل بریتانیا تمرکز کنید



دونالد ترامپ در واکنش به انتقاد ترزا می در یک پیام توئیتری نوشت: بر روی من تمرکز نکنید، بر روی تروریسم رادیکال اسلامی که در داخل بریتانیا اتفاق می‌افتد، تمرکز کنید.

به گزارش «محبت نیوز» پس از آنکه رئیس جمهور آمریکا اقدام به بازنشر چند توییت حاوی ویدیوهای ضد اسلامی کرد؛ ویدیوهایی که روز چهارشنبه ۲۹ نوامبر توسط جایدا فرانسن منتشر شده بودند و پس از آن ترامپ اقدام به بازنشر این توییت‌ها نمود. فرانسن در واکنش به این اقدام ترامپ با خرسندی تمام توییتی با این مضمون منتشر کرد: «ترامپ شخصا این ویدیوها را بازنشر کرده است و اکانت ترامپ ۴۴ میلیون نفر عضو دارد! خدا نگهدار ترامپ باشد! خدا نگهدار آمریکا باشد!»
گفتنی است در یک ویدیو تنبیه مرگ‌آور یک پسر نوجوان توسط نیروهای اسلام‌گرا به تصویر درآمده و در ویدیوی دیگری، موضوع بر سر نابود کردن مجسمه مریم مقدس توسط یک اسلامگرا است.
در همین راستا و در پی انتقاد دفتر نخست وزیر بریتانیا از اقدام دونالد ترامپ در بازتوییت ویدئوهای یک گروه راست افراطی در مورد مسلمانان، دونالد ترامپ به ترزا می گفته است بر مبارزه با “تروریسم” در بریتانیا تمرکز کند.
او در توییتی نوشت: “روی من تمرکز نکنید، روی تروریسم اسلامی رادیکالی که در داخل بریتانیا اتفاق می افتد تمرکز کنید.”
در حالیکه مقامات ارشد بریتانیا و ایالات متحده آمریکا نسبت به وجود روابط “ویژه” میان دو کشور تاکید می‌کنند، سخنگوی نخست‌وزیر بریتانیا گفته است این اقدام رییس‌جمهوری آمریکا اشتباه بود.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

تجمع گروهی از نوکیشان مسیحی در مقابل سفارت جمهوری اسلامی در سوئد

دو نوکیش مسیحی در بوشهر با اتهامات امنیتی برای اجرای حکم به زندان رفتند

بازدید نمایندگان از زندان اوین در سکوت، از ابهامات کم نکرد: ۴۳۸ نفر همچنان در بازداشت