فروپاشی اقتصاد شروع شده است؛ بعد از آن نوبت فروپاشی کشور است؛ ف. م. سخن



دلار ۱۲ هزار تومان و یورو ۱۶ هزار تومان شد. طلا هم امروز به ۴ و نیم میلیون معامله شد. ما شاهد شتاب گرفتن فروپاشی اقتصاد کشور هستیم.
فروپاشی اقتصاد، مثل فرو ریختن یکی از طبقات ساختمان و فرو ریختن طبقات دیگر به دنبال آن است. باید موقع ترک برداشتن دیوارها، فکر چاره کرد. طبقه ی اول که فرو ریخت فقط بخت و اقبال می تواند مانع فرو ریختن «کل دیگر طبقات» شود.
اگر فرو پاشی اقتصاد را به خرابی یک شهر در اثر زلزله تشبیه کنیم، مصیبت اصلی تازه بعد از خرابی ها آغاز می شود. مردم غذایی برای خوردن نخواهند داشت. امراض مختلف، مردم شهر را از پای خواهد انداخت، دزدی ها، غارت ها، جنایت ها، هرج و مرج آغاز خواهد شد...
در کنار و گاه همزمان با فروپاشی اقتصاد، فروپاشی کشور نیز آغاز می شود. کنترل از دست مسوولان خارج می شود. داراها خواهند گریخت و ندارها چاره ای جز «به هر قیمت و شکل و صورت ماندن» نخواهند داشت.
حسن روحانی، و اعوان و انصارش، کماکان به دنبال «دشمن خرابکار» هستند! دشمنان عبارت اند از سلطان سکه و سلطان ارز و دو صراف فلان و سه وارد کننده ی بهمان! کسانی در سطح جمشید بسم الله و «آ مُلا»!

اما دشمن در پاستور و کنار دست روحانی نشسته است. دشمن خرابکار خامنه ای ست. دشمن خرابکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ست.
امروز بازار بست. طلافروش ها بستند. هیچکس از فردا خبر ندارد. هیچکس از بهای چیزها در روزهای آینده خبر ندارد. ارز فروش ها، بر اساس دو دو تا چهارتا هایی که می کنند، در حال خریدن و نگهداشتن دلار و ارزهای خارجی هستند. دومینو افکت اقتصادی در حال عمل است. اگر فرو ریختن آجرک ها در جایی متوقف نشود، تا آخرین آجرک که شخص خامنه ای ست ادامه پیدا خواهد کرد و چه بسا آجرک های کشورهای دیگر را هم به لرزه در خواهد آورد.
حکومت اسلامی راه چاره ای ندارد. نه اصلاحات اساسی، نه آزاد کردن سران جنبش سبز، نه حتی رها کردن مملکت به حال خود و پنهان شدن در سوراخی مثل سوراخ صدام، موجب ترمیم خرابی ها نخواهد شد.
در نبود رهبری مورد قبول مردم، هرج و مرج اقتصادی و سیاسی، اوج خواهد گرفت و....

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

تجمع گروهی از نوکیشان مسیحی در مقابل سفارت جمهوری اسلامی در سوئد

دو نوکیش مسیحی در بوشهر با اتهامات امنیتی برای اجرای حکم به زندان رفتند

بازدید نمایندگان از زندان اوین در سکوت، از ابهامات کم نکرد: ۴۳۸ نفر همچنان در بازداشت