زندگی در سایه‌ی یک دیکتاتور مذهبی



“برایان هوک” سرپرست اتاق ایران در وزارت خارجه آمریکا در سخنانی با اشاره به اذیت و آزار اقلیت‎های مذهبی توسط جمهوری اسلامی گفته ما در کنار اقلیت‌های مذهبی ایران از دراویش و بهاییان تا مسیحیان هستیم.

به گزارش «محبت نیوز» “برایان هوک” سرپرست گروه اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا در نشست سالانه بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها در مورد وخیم‎تر شدن وضعیت آزادی‎های دینی و عقیدتی صحبت کرده گفته ایرانی‌ها تحت یک دیکتاتوری مذهبی زندگی می‌کنند که بر همه ابعاد زندگی شخصی و اجتماعی شهروندانش دخالت می‌کند و آنها را در ایدئولوژی محصور می‌کند.
سرپرست گروه اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا در بخشی از سخنان خود گفته با حکومتی که دختر نوجوان رقصنده را زندانی می‌کند، با حکومتی که اقلیت‌های مذهبی را زندانی و از حقوق انسانی محروم می‌کند نباید مدارا کرد. ما در کنار اقلیت‌های مذهبی ایران از دراویش و بهاییان تا مسیحیان و سایرین ایستاده‌ایم.

“برایان هوک” با اشاره به افزایش فقر و بیکاری در ایران، دلیل اصلی اقتصاد ناسالم ایران را فساد مقامات داخلی مانند صادق لاریجانی رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی و حضور مافیاها دانست.
ھوک تاکید کرد روز چهار نوامبر (۱۳ آبان) تحریم‌ھای نفتی ایران بە مورد اجرا در می‌آید.
او تاکید کرده، ھدف تحریم‌ها ساده است. حکومت ایران باید حمایت از تروریسم را متوقف کند. باید از سرکوبگری و اعمال زور دست بردارد. تلاش داریم تحت این تحریم‌ها فروش نفت ایران را به صفر برسانیم. ما از همه کشورها می خواهیم که در مقابل اقدامات سرکوبگرانه رژیم ایران به ما بپیوندند و ما را در اعمال فشار حداکثری یاری کنند.
سرپرست گروه اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا می‎گوید، آمریکا در بالاترین سطح هم‌سویی کامل با درخواست‌های مردم معترض ایران قرار دارد. تلاش داریم تا از طریق دنیای دیجیتال به مردم ایران کمک کنیم تا با ذات این حکومت و فساد آن بیشتر و بیشتر آشنا شوند. تلاش داریم دسترسی مردم ایران به اطلاعات و اخبار را تسهیل کنیم. اطلاعات قدرت است و در نظر داریم تا با آگاهی بیشتر، مردم ایران به خواسته‌های‌شان برسند.
برایان هوک اظهار داشت، آینده ایران در دست مردم ایران است. حمایت از مردم ایران سیاست ماست. اگر حکومت ایران تصمیم بگیرد رفتارش را تغییر دهد امکان مذاکره فراهم می‌شود اما شرط‌‌های آمریکا به طور روشن در ۱۲ بند آمده است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

تجمع گروهی از نوکیشان مسیحی در مقابل سفارت جمهوری اسلامی در سوئد

دو نوکیش مسیحی در بوشهر با اتهامات امنیتی برای اجرای حکم به زندان رفتند

بازدید نمایندگان از زندان اوین در سکوت، از ابهامات کم نکرد: ۴۳۸ نفر همچنان در بازداشت