چه حکومتی دروغ می گوید و چه کسی چوپان دروغگو محسوب می شود؟


منشه امیر - رادیو اسرائیل
وزیر خارجه حکومت اسلامی ایران، که ظاهرا باید در سمت دیپلمات ارشد رژیم، فردی مودب و با نزاکت باشد، در واکنش به افشاگری های نخست وزیر اسرائیل درباره انبار بزرگ مواد رادیو آکتیو در حومه تهران، نتانیاهو را بار دیگر "چوپان دروغگو" می نامد و مطالب گفته شده از جانب او را از بیخ و بن انکار می کند.
اگر محمد جواد ظریف یک دیپلمات فرهیخته بود، به جای آن که دیگران را به دروغگویی متهم سازد، شایسته بود که از بازرسان آژانس بین المللی دعوت کند که بیایند و بررسی کنند تا معلوم شود که کدامیک از طرفین راست می گویند.
ولی از آن جا که ظریف خود به خوبی می داند که نخست وزیر اسرائیل با استناد به یافته های دقیق اطلاعاتی سخن می گوید، و حتی از دبیرکل آژانس بین المللی با صراحت خواستار گردیده و می گوید که بشتابید و هرچه زود بروید و بازرسی کنید و ببینید که ما درست گفته ایم، با یک ناسزا و گفتن "چوپان دروغگو"، تلاش می کند سر و ته قضیه را بهم بیاورد.
یادتان هست که سر قضیه بازرسی از ناحیه پارچین، چه موانعی در راه بازرسان بین المللی ایجاد کردند و کوشیدند سرشان کلاه بگذارند؟
یادتان هست که محمد جواد ظریف یک بار دیگر نیز نخست وزیر اسرائیل را چوپان دروغگو نام نهاده بود و آن هنگامی که نتانیاهو اعلام داشت که یکصد هزار سند مربوط به فعالیت اتمی ایران، از محله شورآباد تهران به اورشلیم انتقال یافته است.

نمایندگان اطلاعاتی ده ها کشور جهان به اورشلیم آمدند و سندها را بررسی کردند و واقعی بودن آن ها را مورد تائید قرار دادند و اطلاعات بدست آمده را بسیار مهم دانستند.
چوپان دروغگو کی بود؟
حالا نتانیاهو فاش می سازد که در ناحیه ای در حومه جنوبی تهران، در فاصله چند کیلومتری از شورآباد، یک تورقوز آباد وجود دارد که در آن جا مواد رادیو اکتیو انبار شده بود که رژیم اکنون با شتاب بسیار می کوشد که آن جا را پاکسازی کند.
آبرویشان رفته است. منتها نه آژانس بین المللی بخار دارد که در این مورد اقدام کند و نه کشورهای اروپایی که شیفته ادامه بازرگانی با رژیم ایران هستند، صلاح کار خود می دانند که در این زمینه دخالت و یا اظهار نظری کنند.
ولی آفتاب هرگز زیر ابر نمی ماند.
ظریف که بازیچه دست جناح تندرو حکومت و فرمانبردار علی خامنه ای است، نتانیاهو را چوپان دروغگو می نامد، و این در حالی که خود ظریف است که بارها برای باقی ماندن در سمت خود، به دستور خامنه ای و جناح تندرو رژیم دروغ گفته و می گوید.
نمونه می خواهید؟
یادتان هست که ظریف در مصاحبه با شبکه تلویزیونی آمریکایی سی ان ان ادعا کرد که علی خامنه ای هولوکاست را انکار نکرده است؟ بعد رفتند در وبسایت مقام معظم رهبری، که هنوز هم سخنان خامنه ای در انکار بزرگترین جنایت تاریخ بشریت،در آن جا وجود دارد؟
پس، چوپان دروغگو کیست؟
از قول علی خامنه ای، به عنوان ولی مطلقه فقیه گفته شده بود که از دیدگاه اسلام سلاح های کشتار همگانی و به ویژه جنگ افزار هسته ای، حرام اندر حرام است.
ولی در اسنادی که از تهران به اورشلیم آورده شده، طرح ها و نقشه ها و محاسباتی دیده می شود که در تلاش برای ساخت بمب هسته ای کوچک، به هدف نصب آن در کلاهک موشک های جنگی طراحی شده بود.
پس، چوپان دروغگو کیست؟.//
اصلا، کل رژیم اسلامی ایران برپایه دروغ نهاده شده است.//
از خمینی شروع کنیم که پیش از به قدرت رسیدن، اعلام داشته بود که قصد برپایی یک حکومت مردمی دارد که در آن همۀ حقوق انسانی رعایت شود و آب و برق و مسکن مجانی در اختیار همگان قرار گیرد.
چوپان دروغگو کیست؟
ادعا کردند که رژیم خود را برپایه عدل اسلامی بنا نهاده اند. ولی زنان را سنگسار می کنند و یا در زندان، حتی زن باردار را مورد تجاوز جنسی قرار می دهند و زیر شکنجه او را می کشند.
این چوپانان دروغگو، زنان و مردان ایرانی را که از خارج به دیدن وطن و خانوادۀ خویش آمده اند، به دروغ به جاسوسی متهم میسازند تا آن ها را وسیله ای برای باجگیری از کشورهای دیگر قرار دهند.
محمد جواد ظریف هم که این چنین به حکومت اسلامی خوش خدمتی می کند و به نوای رهبر، خوش می رقصد، بداند که اگر روزی مصلحت سران رژیم ایجاب کند، او را هم به جاسوسی متهم ساخته و حتی ممکن است وی را اعدام، و یا سر به نیست کنند.
انگلیسی را روان صحبت می کند، شاید جاسوس انگلیس باشد!
در آمریکا درس خوانده، شاید جاسوس شیطان بزرگ باشد!
محمد جواد ظریف، در تلاش خود برای دفاع از رژیمی که پول ملت ایران را صرف توطئه های خارجی می سازد، به یک ترفند رنگ باخته دیگر نیز متوسل می شود و آن، مطرح کردن این ادعا در پاسخ به اتهامات نتانیاهوست که کشوری مانند اسرائیل که خود توان اتمی اثبات شده ای دارد، چگونه جرات می کند رژیم ایران را در مظان اتهام اتمی قرار دهد؟
آیا این ترفند آشکار می تواند پاسخگوی یک افشاگری درباره ماهیت فعالیت اتمی محرمانه در تورقوز آباد باشد؟
حالا اتم به کنار. درباره کدام یک از امور کشوری به مردم ایران راستش را گفته اید که چوپان دروغگو به شمار نیایید؟
حسن روحانی هم یکی از عوامل لاپوشانی ماهیت واقعیت و دروغپرداز رژیم ایران است.
او نیز در سخنرانی در مجامع بین المللی و رسانه های جهانی، از صلح و مذاکره و مدارا سخن می گوید، ولی در داخل ایران زبان به تهدید علیه ایالات متحده و اسرائیل می گشاید و هشدار می دهد که رژیم ایران نه تنها بر تنگه هرمز مسلط است بلکه بر باب المندب نیز تسلط دارد.
ولی رژیم، به بن بست نهایی نزدیک می شود.
آمریکا دو پایش را توی یک کفش کرده که رژیم ایران باید به سر میز مذاکرات باز گردد تا قرارداد تازه ای به جای برجام به دست آید که به رژیم ایران امکان ندهد به برنامه های اتمی خود باز گردد.
شرط مهم دیگر آمریکا آن است که رژیم ایران از برنامه های موشکی دست بردارد و دخالت نظامی در امور کشورهای دیگر را متوقف سازد.
بکار افتادن مرحله دوم تحریم ها، که فروش نفت و گاز ایران را شامل می شود، ممکن است اقتصاد رژیم را به کلی فلج سازد و پولی برایش باقی نگذارد که به فتنه گری های منطقه ای بپردازد و به کشورهای دیگر نیروهای مسلح بفرستد.
حالا تورقوزآباد هم قوز بالا قوز شده و رژیم نمی داند چه جوابی بدهد، و محمد جواد ظریف دوباره چوپان دروغگو را مثال می آورد.
ولی کیست در دنیا که از این دست دروغگویی های رژیم ایران را باور کند؟

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

تجمع گروهی از نوکیشان مسیحی در مقابل سفارت جمهوری اسلامی در سوئد

دو نوکیش مسیحی در بوشهر با اتهامات امنیتی برای اجرای حکم به زندان رفتند

بازدید نمایندگان از زندان اوین در سکوت، از ابهامات کم نکرد: ۴۳۸ نفر همچنان در بازداشت